عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

کودک متعادل

1393/11/7 20:15
نویسنده : مامان
655 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

حتما خیلی از شما با وبلاگ استاد محمود سلطانی آشنا هستین .ایشون مباحثی رو مطرح می کنند تحت عنوان کودک متعادل که من به همه ی عزیزانی که مطالعه نکردند توصیه می کنم حتما مطالعه کنین . برای راحتی کار شما من کل مباحث رو تو فایل وورد پیاده کردم .

توی وبلاگ زیر مباحث به صورت جلسه به جلسه توسط دوست عزیزی پیاده سازی شده که خدایش خیر دهد .

کودک با زندگی   

و اما لینک دانلود کل مباحث به صورت یکجا

دانلود کنید

امیدوارم که همگی بخونیم و استفاده کنیم . ماو دخترمان را از دعای خیرتان بی نصیب نگذارید ....محبت

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان رادمهر
16 بهمن 93 9:01
لينك دانلودي كه گذاشتي باز نميشه ارور ميده - اگه ميتوني درستش كن دستت درد نكنه خيلي چيز مفيديه راستي عكساي اسباب بازيا رو گذاشتم بدو بيا
مامان رادمهر
16 بهمن 93 9:16
اين دفه با vpn دانلودش كنم مرسي فهيمه جون انشالله خدا دختري رو برات نگه داره
مامان
پاسخ
تونستی دان کنی عزیزم؟ امیدوارم استفاده کنی و مفید باشه برات
مامان راحله
18 بهمن 93 12:19
$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
مامان
پاسخ
عالیه
4 اسفند 93 13:24
سلام عزیز.. خوبید؟ با اینکه درگیر بچه داری نیستم ولی مطلب را خوندم به نظر من شیوه تربیتی موفق فقط با دیدگاه اسلامی به نتیجه میرسه.. متاسفانه بیشتر روانشناس های ما مسائلی رو مطرح میکنند که خلاف نظر اسلامی هست.. علی رغم مطالب مفیدی که داشت به نکته منفی برخوردم مثلا در یکی از مطالب خوندم تا دو سه سالگی فرزند بخوابه درکنار مادر.. اما دیدگاه دینی میگه بچه از ابتدا باید جای خوابش جدا باشه و لازمه تربیت اخلاقی هست و بچه انرژی هارو میگیره.. و میفهمه.. ثابت شده که نوزاد فقط در بیداری نیاز به حضور والدین داره..لازمه تربیت اینه که موقع خواب باید جدا باشه.. نظر من تنها خدا میدونه صلاح چیه.. برای همین این دیدگاه های به غلط روشنفکری ممکنه اثرات جبران ناپذیر داشته باشه و باعث تربیت نا صحیح فرزند بشه البته در کل مطالب بسیار مفیدی بود موفق باشید مادران عزیز
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ایشون میگن در کنار مادر و در رختخواب جدا . واینکه در هنگام مسایل زناشویی حتی اتاق باید جدا باشه در غیر اون صورت اشکالی نداره که خوب هم هست . البته نظرها متفاوته . اکثر قریب به اتفاق غربی ها می گن که بچه باید از ابتدا (یا شش ماهگی)جدا باشه و حتی در اتاق جدا من کلا نظرم بر طبق چیزی هست که خدا در قران فرمودند ﴿فبشّر عباد٭ الّذین یستمعون القول فیتّبعون أحسنه أُولئک الّذین هدیهم الله و أُولئک هم أُولوا الألباب﴾؛ به بندگان من که سخن‌ها را می‌شنوند و بهترین آن را تبعیت می‌کنند، بشارت بده، آنان کسانی هستند که خدا هدایتشان کرده و آنان صاحبان خرد هستند البته خود این ایه هم تفاسیر مختلفی داره و لی کلا من چون در زمینه ی تربیت کودک زیاد مطالعه کردم هم اسلامی و هم غربی به نظرم اونها در خیلی از زمینه ها مباحث خوبی رو مطرح می کنند که میشه با مباحث و دستورات دینی خودمون تطبیق بدیم هرچند که در بعضی مباحث هم با غربی ها مخالف هستیم . و اینکه استاد سلطانی هم با اینکه چشم و گوش بسته پیرو غرب باشیم کاملاااا مخالف هستن ممنون از اینکه نظر دادی عزیزم موفق باشی عزیزم در همه ی مراحل زندگیت