عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

گوشواره ای که گم شد و پیدا شد !

1392/7/3 20:42
نویسنده : مامان
179 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز که رفته بودیم خونه دوستم . بحث سر سوراخ کردن گوش دخترا شد و یهو نگاهم افتاد به گوشت و دیدم گوشواره سمت چپی تو گوشت نیست . حالا اصلا نمی دونستم کی و کجا از گوشت افتاده . سریع به فکرم رسید به عکسات نگاه کنم .چون همیشه مشغول عکس برداری از شما هستم و ببینم که از کی گوشوارت نیست . فهمیدم که دو روزه گوشوارت نیست اون وقت جالبه که هیچ کدوممون نفهمیده بودیم .

وای کلی دلشوره داشتم و هرچی هم که خونه ی خودمون و مادر جونو گشتیم نبود . سوره ی فتح  رو خوندیم و امروز صبح زیر متکامون گوشوارتو پیدا کردیم . خیــــــــــــلی خوشحال شدم . داد زدم میــــــثم ، بابا ترسید فکر کرد برام اتفاقی افتاده که گفتم گوشواره پیدا شد ... خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)