عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

پیشرفت های دختر گلم

1392/12/1 7:47
نویسنده : مامان
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم . یک سال و هفت ماهو بیست و چهار روز گذشت .

این روزا خیلی خیلی شیرین زبون شدی . روزایی که همیشه حتی قبل از به دنیا اومدنت منتظرش بودم ، به لطف خدا داره می رسه . همیشه دلم می خواست یه دختر داشتم که واسم یه عالمه حرف بزنه و شیرین زبونی کنه و من قربونش برم . خدایا شکرت که منو به آرزوم رسوندی . خدایا شکرت به من دختر دادی ، رحمت دادی .

دختر گلم خیـــــــــــــــــلی خیــــــــــــــــــــــــلی دوست دارم ...

اما خبرای جدید اینکه : یه دندون دیگه هم داری در میاری عزیزم . سمت چپ پایین (دندون کرسی که سمت راستش قبلا در اومده بود و خیلی اذیت شذی) . 3 شب بی قراری کردی و ساعت 3 یا 4 پا می شدی و نمی خوابیدی . دیگه حالا می فهمم دلیل این بی قراری هاتو .کلی حرف و جمله می گی به تناسب موقعیت های مختلف که نود و نه درصدشو میفهمیم . مثلا وقتی یه کار بدی می کنی که می دونی ما دوست نداریم ، خودت خودتو دعوا می کنی : کی اینو شچسته ؟(شکسته) هاااان ؟ چرا انداتی (انداختی؟) هااان؟و...

تلفنو بر میداری و خیــــــــلی خوشگل و ناناز می گی الووو شلام اوییی (خوبی) ، شه ابر (چه خبر) ، بعد همینجوری یه عالمه حرف می زنی وسطش مکث می کنی و از کلمات نه و اره هم به تناسب استفاده می کنی  ادم فکر می کنه واقعا یکی پشت خطهنیشخند

چندین بار شده تا حالا موبایل منو بر داشتی به بابا یا دایی زنگ زدی و یه عالمه حرف زدی .

نماز خوندنت خیلی کامل تر شده قنوت و سجده رو خیلی خوب انجام می دی و وقتی از سجده بلند می شی میگی الله یعنی الله اکبر و یه عالمه زیر لبی ذکر می گی خیلی بامزست این کارات .

اگه یه کار بدی انجام بدی و من حتی برای یک دقیقه بت محل نزارم انقدر میای زبون میریزی تا دل منو به دست بیاری . مثلا می گی : مامان چه اشنگه (قشنگه) مامان مم مم من بــــــــــش بعد خودت به تقلید از من میگی چشمنیشخند بعد الکی می زنی زیر خنده و انقدر جیگر می خندی که نگووو .قربونت برم من الهی .

راستی قران خوندنت هم که دیگه خیلی قشنگه و کل فامیل عاشقش شدن و بلوتوث کردن تو گوشیاشون . دایی فرزادم فیلمشو فرستاده ای فیلم نیشخند

راستی باز و بسته کردن دم به دقیقه ی در یخچال هم کار این روزات شده که اونم مثل کابینتا مجبور شدم ببندمش با روبان که نتونی باز کنی . هی میری در فریزو باز می کنی می گی بیستا(بستنی) من بـــــــــش .

کار کردن  به صورت کاملا تخصصی با گوشی منو از خیلی وقت پیش بلدی نیشخند. کار با ویجت ها . رفتن تو اپلیکیشن و اوردن برنامه های مختلف مثل پینت و گربه و شمارش اعدادو .... و یکی از سزگرمی هات مرور فیلماییه که ازت گرفتم .

هر وقت شیر بخوای منو صدا می کنی می گی مامان یا مامانش(یه تقلید از بابا میثم) بریم تخت مم مم من بش . یا گاهی وقتا که جیش می کنی می گی مامانش  جیش بعد می خوابی که من عوضت کنم . بقیه  ی حرفا باشه واسه بعد ...

 


 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مهري
1 اسفند 92 18:55
خوش باشيد
مامان
پاسخ
مامی ارمیا
6 اسفند 92 11:49
خدا حفظت کنه خانوم خشگله
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم