عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

شعر نو برای فاطمه

1392/2/27 17:39
نویسنده : مامان
234 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یهویی حس شعر گفتنم گرفت و یه شعر برات گفتم دخترم . امیدوارم خوشت بیاد . من بچه که بودم زیاد شعر می گفتم ولی خوب هیچکی منو کشف نکرد لبخند

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

دختر نازنینم     همیشه بهترینه

 

 

عشق مامان و باباش   فرشته ی زمینه

 

 

چراغ خونه ی ماست   هدیه ای از خداجون

 

 

که اومده خونمون   فرشته از اسمون

 

 

فاطمه ی عزیزم   همیشه باشی سالم

 

 

غمی نبینی مادر   همیشه باشی صالح

 

 

لبات همیشه خندون   دلت همیشه خوش باد

 

 

باشی همون دختری   که ما دلمون می خواد

 

 

سر حال و پر انرژی    مهربون و مودب

 

 

صبور باشی همیشه   نکنی کسی رو ناراحت

 

 

درس خونو باهوش باشی نمره ی 20 بگیری

 

 

حافظ قران بشی   تا غصه ای نبینی

 

 

دوست داریم دخترم   دختر خوب و نازم

 

 

دعا می کنیم همیشه   برای خوشبختی ات

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

فاطمه جونم ببخشید که من این همه ازت توقع دارما شما هر چه قدر که در توانت بود انجام بده فدات بشمچشمک راستی خودم می دونم که در سیستم اموزشی جدید نمره عالی هست و 20 دیگه وجود خارجی نداره به خاطر جور شدن قافیه گفتم . بووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابای فاطمه
26 اردیبهشت 92 11:37
به به خیلی شعر قشنگی بود ما منتظر شعرهای بعدی شما هستیم
مهدیه
29 اردیبهشت 92 0:23
ای ول مامان!
الی
29 اردیبهشت 92 12:34
سلام دوستان عزيز در وبلاگ من شاهد لباس بچگانه و عروسک ميباشيد لباسها همگی نو میباشد برای ارتباط با من لطفا با شماره 09137290540 تماس بگيريد و يا پيامک بدهيد ویا به elhamhemati28@yahoo.comمن میل دهید در خدمت شما عزيزان هستم تهرانيها ميتوانيد از نزديک ببينيد و خريد کنيد براي شهرستانيهاي گل هم اجناس پست خواهد شد(هزينه پست با خريدار ) رزيتا , الهام www.elham690.blogfa.com
خاله مهري
29 اردیبهشت 92 19:01
ايشالا بعدا فاطمه هم براي مامانش شعر ميگه.









مرسی خاله مهری جون
داییش
1 خرداد 92 14:36
از همین حالا بچه رو تو تنگنا نذار خواهشا!!!!


ارزو بر مامان ها عیب نیست D:
مادرجوون اکرم
27 شهریور 93 14:34
شعر قشنگی بود....چرا استعدادت کشف نشد دخترم اینهمه پیشرفت کردی همیشه تو همه جا اوول بودی....مامان نمونه و همسر نمونه هستی برای شوهرت
مامان
پاسخ
ممنونم مامان گلم .همش به خاطر زحمتای شما بوده عزیزم