عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

فاطمه و تی وی

1392/3/4 23:44
نویسنده : مامان
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم . الان ساعت یازده و نیم شبه . تو و بابا میثم خوابیدید 

منم از فرصت استفاده کردم گفتم بیام چند تا پست جدید برات بزارم . این روزا خیلی سرم شلوغه . مشغول جمع کردن اسباب ها هستم . کلی کار دارم که باید انجام بدم کاش این روزا یه کم بیشتر همکاری کنی با من .

الان می خوام برات از علاقه ات  به یه سری از برنامه های تلویزیون بگم . دختر گلم شما به نماهنگ های شبکه ی پویا خیلی علاقه داری . هر جای خونه باشی صدای این کلیپ ها بیاد با سرعت زیاد خودتو می رسونی جلوی تی وی و هی خودتو تکون می دی خیلی با مزه با ریتم اون اهنگ . تیتراژ پایانی ساختمان پزشکان و اهنگ اوشینو هم خیلی دوست داری .

اینم چند تا عکس از فاطمه کوچولو در حال تماشای تلویزیون

pink bunny and hearts divider

pink bunny and hearts divider

pink bunny and hearts divider

pink bunny and hearts divider

شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم الیاسی
8 خرداد 92 18:23
عزیزم عاشقه این سری از عکساتم خیلی دوسشون دارم


ممنون خاله مریم . کجا بودی . دلمون برات تنگ شده بود بازم به ما سر بزن
مامان رادمهر
11 خرداد 92 20:36
سلام یه وب پیدا کردم که آدرس بدی عکس گل دخترتو توش میذارن یه سر بزن بد نیست http://mahsa80.niniweblog.com/
مامانه بهار
12 خرداد 92 21:16
سلام گلم دقیقاااااااااااا عین بهار. عاشق برنامه های شبکه ی پویاست کلیپ اذان، توپولوها، نقاشی نقاشی و... به قول شما هر جای خونه باشه خودششو میرسونه و دس دسی میکنه.