عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

گوشی عزیزم !!!

1392/4/5 11:31
نویسنده : مامان
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی عزیزانی که وبلاگ فاطمه رو دنبال می کنند . این یک ماهی که گذشت خیلی برای ما روزای سختی بود . اولش که مشغول پروژه ی نفس گیر اثاث کشی اونم با یه دختر شیطون بودیم . بعدشم که سرفه های بی امان من که اخرشم خوب نشد و رفتم دکتر و گفت که برونشیته و اسپری بم داد . جمعه به اتفاق عمه اعظم جون اینا رفتیم همدان که اونجا خییییییییلییی بمون خوش گذشت ولی لحظه ی اخر موقع برگشتن گوشیم افتاد تو دستشویی و حتی نتونستیم درش بیاریم . در نتیجه یه عاااالمه از عکسای خوشگل فاطمه موقع اثاث کشی و عکسای باغ و خیللیی از عکسای دیگه که به دلیل اثاث کشی وقت نکرده بودم خالی کنم تو لپ تاپ از بین رفت و من کلی گریه کردم . شکلک زیباساز-mania-dv.blogfa.com    دیروز هم که متاسفانه مسموم شدم و شب تا صبح حالم شدیدا خراب بود به حدی که گفتم دیگه زنده نخواهم ماند و همش غصه ی تورو می خوردم دخترم که بعد من چکار می کنی . دو بار رفتیم بیمارستان و کلی قرص و امپول و سرم . توام حسابی ترسیده بودی و گریه کردی .ولی الحمدالله امروز یه کم بهترم . راستی تولدت مبارک عزیز دلم . ما تولد فاطمه رو پنج شنبه ای که گذشت گرفتیم و عکساشو انشالله فردا که روز تولد عزیز دلمه براتون می زارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرینا مو فرفری
5 تیر 92 11:30
آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین. فقط کافیه کد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) مرسی از همراهی شما. ---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
مامان آرینا مو فرفری
5 تیر 92 11:32
خونه جدید مبارک.انشااله که زود خوب می شی گلم.
تولد فاطمه جون هم مبارک.


مرسی عزیزم
مهدیه
14 تیر 92 16:52
من یه چند وقت اینجا سر نزدم چقد اتفاق افتاده
دختر میگفتی بیایم کمکت!
الان که اشالا خوب شدی؟آره دوستم؟


خوبم عزیزم .ممنون
مامان رادمهر
16 تیر 92 11:59
ببخشید دیر بت سر زدم منم اوضام به خاطر رادمهر خراب بود ـ ایشالله دیگه بهتری ؟راستی خونه نو مبارک باشه از طرف من فاطمه کوچولورو ماچ آبدار کن


مرسی عزیزم .
عالیه
23 تیر 92 0:35
سلام عزیزم. وای من الان که به وبلاگ فاطمه جون سر زدم فهمیدم شما مسموم شده بودی!!! چی شده بود؟ ای بابا شرمندم نتونستم حالی بپرسم ازت.تا اینکه دیروز دیدمتون و خداراشکر که بهتری...

راستی دیروز فاطمه چون بغل باباش بود نتونستم ببوسمش.چقدم اخم کرده بود عزیزم... خیلی با نمک و شیرین شده بود.


عالیه جونم ممنون که به ما سر بزنی . خوبم الحمدالله