عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

ما اومدیم!!!!

1392/6/6 11:30
نویسنده : مامان
132 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره امتحانای مامان فهیم تموم شد و دوباره می تونم بیام واست بنویسم و عکساتو بزارم نفسم . این مدت که امتحان داشتم کمتر تونستم برات وقت بزارم  که باید منو ببخشی گلم . ولی به شمام  کلی خوش گذشتا همش خونه ی مادر جون بودیم و تو با دایی فرزاد و مادر جون و پدر جون کلی بازی کردی . وقتایی که برای امتحان می رفتم اذیتشون می کردی و تمام اتاقارو دنبال من می گشتی . من دوست دارم هر چه زودتر مستقل بشی و مثل الان ایییین همه به من وابسته نباشی عزیزم .

از همه ی دوستان و اقوام عزیز که به وبلاگ فاطمه سر می زنید و نظر می زارید ممنونم مخصوصا کوچولوترها مثل احسان جون ، حدیثه جون و زهرا جوون و رادمهر کوشولو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)