عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

من مستقلم !

1392/6/30 12:35
نویسنده : مامان
275 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم یکی دو هفته ای هست که دیگه وقتی می خوایم بت غذا بدیم نمی خوری و اصرار داری که خودت اینکارو بکنی . منم با کمال میل استقبال کردم از این مرحله ی جدید بااینکه خیلی لباساتو کثیف می کنی و پیش بند هم دوست نداری ولی عیب نداره . انقدر با مزه غذا می خوری که ما کیف می کنم . دختر 14 ماهو بیست و شش روزه ی من حدودا یک ماهی هم میشه که کلمه ی نه رو یاد گرفتی و بسیاااار زیاد استفاده می کنی از این کلمه . مثلا من می گم فاطمه آب می خوای میگی نـــــــــــــه . به به می خوای نه نه نه ! و خیلی چیزای دیگه ...

فاطمه جونم شما عـــــــــــاشق شکلات سنگی هستی . خیــــــــــــــلی دوست داری . البته من زیاد بهت نمی دم . وقتایی که اون قطره اهن بد مزه رو می خوری بت می دم که مزه دهنت عوش بشه . تا کاسه ی شکلاتو می دم دستت اول سریع ، به چشم به هم زدنی کلشو میزاری تو دهنت ، بعدش می گی ابت یعنی تموم شد بعدم یک ربع با دهن پر ، مشغول جویدن می شی . اینم عکسای خوشگلت ...

(در مورد قطره  ی آهن ، تا 9د ماهگی به زور بت می دادم و می خوردی ، بعدش دیگه نخوردی و من همش نگران بودم که نکنه کمبود آهن بگیری . الان دوباره با هزار زور و زحمت و کلک دوباره یه روز در میون بت می دم ، بعدش شکلات بعدشم مسواک وآب )

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

بقیه ی عکس ها در ادامه ی مطلب

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

یکی دو هفته ای هست که یه کار جدید یاد گرفتی . اونم اخم کردنه . یه بار که کنترل تی وی رو محکم زدی زمین بت اخم کردم . بعدش دیدم 3 برابر به من اخم کردی ، خیلی با مزه شده بودی . خودمو کشتم تا تونستم جلوی خندمو بگیرم و از اون روز به بعد سعی می کنم بت اخم نکنم چون اصلا جواب نمیدهنیشخند

ولی شما همچنان این کارو انجام می دی چه وقتی یه چیزی بخوای بت ندیم یا حتی وقتی که خودت کار بدی می کنیسوال خیلی با حالی فدات شم . اینم عکس اخمت که خیلی خوردنی می شی .

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

وقتی بت می گم اخم کن خندت می گیره مثل الان ، ولی وقتی عصبانی باشی اخم می کنی و خیلی جدی و اصلا نمی خندی

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مریم الیاسی
31 شهریور 92 22:20
بوسسسسسسسسسسسسس
سمیرا
24 مهر 92 21:45
قربونش برم الهی



خدا نکنه عزیزم