عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

ساز دهنی !

1392/6/28 7:33
نویسنده : مامان
282 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه جونم این ساز دهنی مال بچگی های دایی فرزاده . که الان دست شماست. انقدر قشنگ توش فوت میکنی وصداش که در میاد کلی ذوق می کنی . فدات بشم عزیزم .

اینم کمد دیواری خونه ی مادر جون ایناست که علاقه داری بری رو رختخواباش بشینی . بعد من هی درو بازوبسته کنم و دالی کنم و تو غش غش بخندی . فدات بشم نفسم .

به دلیل نبود نور تو کمد دیواری کیفیت عکسا کمه و اینکه فلاش دوربین خورده تو چشمات ، چشمات تو عکس قرمز افتاده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مهري
28 شهریور 92 20:44
هيييي يادش به خير
ساز دهني


خاله جونم بازم به ما سر بزن
سمیرا
29 شهریور 92 13:16
قربون گل دخترمون


مرسی سمیرا جون
مریم الیاسی
31 شهریور 92 22:23
امیدورام زودتر ببینمتون دلم واستون تنگ شده چقد ماشالاه بزرگ شدیا.


مام دلمون خیلی برای شما تنگ شده عزیزم