عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

قایم با شک بازی !

1392/6/30 13:02
نویسنده : مامان
269 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم ، پشت تخت اتاق خواب ما ، به خاطر شوفاژ با دیوار فاصله داره . اونجا پاتوق شماست عزیزم . میری اونجا و هی دالی می کنی و خیلی اونجارو دوست داری .خرابکاری هم داشته باشی میری اونجا.

قبل اینکه بری اون پشت قایم بشی ، میگی ابت ، یعنی رفت فدات بشم دستتو انقدر قشنگ نگه داشتی

اینجا منتظری من بیام بات دالی کنم حواست به بالاسرت نیست منم یواشکی ازت عکس انداختم  .


ادامه ی مطلب

اینجا مشغول دالی کردن هستی

اینجا بای بای می کنی که من برم و دوباره بیام دالی کنم

فـــــــــــــــــــــــــدای خنده هـات

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آبجی
30 شهریور 92 13:42
سلام فهیمه جونم
خدا حفظش کنه این گل دختره شیرین رو


مرسی عزیزم. بازم به ما سر بزن
مامان رادمهر
30 شهریور 92 23:17
وای خدا چه بامزه شده این جیگر طلا
عکساشو دیدم کلی کیف کردم
خدا حفظش کنه
بوســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


مرسی گلم.رادمهرو ببوس
خاله مهري
31 شهریور 92 12:37
ايشالا هميشه لبخند رو لباش باشه


مرسی خاله جون
بابای فاطمه
1 مهر 92 11:27
ماشالله


بابایی بازم به ما سر بزن