عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

برای مریم!

1392/8/7 23:11
نویسنده : مامان
157 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه ی هفته ای که گذشت ، عروسی پسر عموی من ، احمد آقابود با عطیه خانم . داداش بزرگ مریم جون .

مریم جونم ، جای داداشی خالی نباشه . با اینکه هنوز فرزاد عزیزم ، زن نگرفته و پیش ماست ولی وقتی خودمو جای تو میگذارم میتونم بفهممت .  بعد از سال ها زندگی تو خونه ی پدری و با هم بودن ، هر کسی می ره دنبال زندگی خودش . وقتی فکر میکنم به روزی که داداشم داماد میشه و میره دنبال زندگی خودش ، هم خوشحال میشم و هم دلم میگیره . خوشحال چون بالاخره سر و سامون گرفته و ناراحت از اینکه، دیگه مثل قبل نمی تونه با ما باشه . اما  خداروشکر خاصیت ما آدما اینه که خیلی زود به همه چیز عادت می کنیم ...

انشالله همه ی جوونا خوشبخت بشن ، مخصوصا خودت که خیلی عزیزی مریم جون !

(این پستو  میخواستم شنبه بگذارم که به دلیل مرض داری فرصت نشد ...)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم الیاسی
8 آبان 92 20:37
خیلی دوست دارم دخترعموی مهربونم که به یادم بودی .واقعاً سورپرایز شدم عزیزم .می بوسمت هزار تا


من همیشه به یادت هستم عزیزم
مریم الیاسی
8 آبان 92 20:41