عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

پست ثابت وبلاگ!!!

1392/8/5 19:42
نویسنده : مامان
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم . باید پست ثابت وبلاگتو عوض کنم و این پستو به جاش بگذارم!!! این روزا همش مریضی . یا سرما می خوری یا اسهال و استفراغ . با اینکه من این همه مواظبتم . جمعه عروسی احمد ، پسر عموی من بود . از روز قبلش بیرون روی داشتی و منو مادر جون (که اگه نبود بیچاره بودم) ، پدرمون در اومد . صبح جمعه هم بردیمت بیمارستان کودک و ازمایش مدفوع که خداروشکر چیزی نبود(بماند که تا جواب ازمایشت بیاد هزاربار مردمو زنده شدم . اخه تو مدفوعت یه رگه های قرمز رنگی بود)روز عروسی هم همینطور . شبش هم که تا 5 نیمه شب نخوابیدی و 5 بار جاتو عوض کردیم . شنبه هم که دیدم علائم سرماخوردگی داری . بردیمت دکتر با بابامیثم که دیدیم بله سرما خوردی و دو تا امپول به پاهای خوشگلت زدن که جیگرم کباب شد و کلی گریه کردی . امروز کمی (فقط کمی )بهتری خداروشکر .

حسابی درگیرم . به هیچ کدوم از کارام نرسیدم . خدایا بخواه که زودتر برگردیم به روال عادی زندگی .امین...

یه عالمه عکس جدید دارم ازت که در اولین فرصت برات می زارم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم الیاسی
5 آبان 92 20:39
امیدوارم هر چه زودتر خوبه خوب بشی فاطمه خانم


مرسی عزیزم
خاله مهري
7 آبان 92 10:19
انشالله زود خوب ميشه فاطمه جون.


مرسی خاله مهری . دلم برات تنگ شده و برای دانشگاه و برای همه ی بچه ها
مامی ارمیا
7 آبان 92 10:48
چرا مریض شدی عروسک ناز؟؟؟
مراقب خودت باش خاله جون اینقد مامان طفلکیو حرص نده عزیزم
انشالله زودتر خوبه خوب شی گل ناز


مرسی گلم . بازم به ما سر بزن