عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

عکس های پاییزی !

1392/8/21 8:07
نویسنده : مامان
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فاطمه  ی یک سالو چهار و ماهو شانزده روزه ی من!!!

ماشالله برای خودت خانمی شدی ها . روزای شیرین با تو بودن ، چه قدر زود می گذره . فدای تو بشم که عزیز دل منی ...

یه عکس اختصاصی

شمارو نمی دونم ولی من عاشق این عکسم !!!

پنج شنبه ی دو هفته پیش ، صبح زود از خواب بیدار شدیم (طبق معمول) و با بابا میثم رفتیم پارک سر کوچه . البته بابا رفت اداره . هیشکی تو پارک نبود و پرنده به زور پر می زد! منم کلی ترسیدم و با خودم گفتم دیگه تو پاییز اونم این وقت صبح ، یادم باشه پارک نرم

بریم ادامه ی مطلب ، بقیه عکسا اونجاست ...

این کلاه به اضافه ی یک شنل و شلوار خیلی زیبا که الان تنت نیست ، سوغاتی عمو باقری دوست پدرجونه که از چین برات آورده .دستشون درد نکنه .

این عکسارو دیروز خونه ی مادر جون ازت گرفتم . این سوئی شرت و شلوار خوشگلو مادر جون عزیز ، برات بافته . دست گلش درد نکنه . انشالله به زودی به آرزوش که سفر مکه هست برسه ...

یه توضیح دیگه : اینجا زیر زمین خونه ی مادرجون ایناست و تو این عکس مورچه رو زمین دیدی و تعجب کردی

من داشتم این سیبو می خوردم . اومدی به زور ازم گرفتیش . منم رو حساب دفعاتو گذشته که نمیخوردی و فقط رنده می کردی سیبو و بعد می دادی بیرون ، تا تهشو خوردم بعد بت دادم (همچین مادریم من !!!)

جدیدا برای عکس گرفتن ، بیشتر همکاری می کنی. مثلا یک دو سه میگی و وقتی بت میگم بخند الکی کلی می خندی ...

فـــــــــــــــــــــــــــــــــــدای خنده هات بشم عزیزم ...

وقتی از بیرون یه صداهای عجیبی بیاد یا کلا از هر چیزی تعجب کنی از این شکلکا از خودت در میاری . می میرم برات . خیلی با نمکی . کلی با این قیافت می خندم نفسم .

مامان جان من بت میگم بخند ازت عکس بندازم . منظورم یه لبخند کوچولوست . نه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آیناز
21 آبان 92 8:32
سلام چه دختر نازی دارین ماشالا مثله عروسک می مونه
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفتونه
مامان رادمهر
22 آبان 92 18:05
چقدر خوشگل خانوم با نمک شده - منم به اون اداهاش کلی خندیدم - خدا حفظش کنه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
مریم الیاسی
25 آبان 92 18:32
عکسای این پست خیلی قشنگ بود دسته عکاسش و البته با همکاری فاطمه خانوم درد نکنه.
مامان
پاسخ
مامی ارمیا
28 آبان 92 11:57
چه دختر ناز و چه عکسای قشنگی .... دست مامان جونشون درد نکنه واسه بافتن سویی شرته به این قشنگی واقعا قشنگه.... راستی شکار لحظه هات خیلی جالب بودن از عکسای دختر شیرینت
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم . بازم به ما سر بزن
سمیه
13 آذر 92 23:11
خیلی جیگر داره نگاه میکنه وخیلی هم خواستنی
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم