عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

سری شانزدهم عکسای گل من !

1392/8/30 15:03
نویسنده : مامان
246 بازدید
اشتراک گذاری

تو اولین عکس مشغول خوردن بستنی هستی . نوش جونت عزیزم .

جدیدا یاد گرفتی میری دم یخچال وا میستی ، میگی بیچه بده (الهی فدای حرف زدنت بشم) . وقتی بت می گم بگو بستنی می گی : بیچنی شکلک های شباهنگShabahang

قربون صورت نشسته ات برم من...

همون سوغاتی عمو باقری که گفته بودم!

اینم از اون خنده خوشگلا که من عاشقشم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله مهري
2 آذر 92 9:27
چه بامزست
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
خاله مهري
2 آذر 92 9:29
شکلک بالا رو اشتباه گذاشتما
مامان
پاسخ
آبجی
3 آذر 92 11:16
خوداااااااااااااااا چه بیجنی می خوره این خانوم طلا خدا خودش و خنده هاش و حفظ کنه بوسسسسسس از فاطمه ناز
مامان
پاسخ
مرسی ابجی جونم. بازم به ما سر بزن
ملیحه
3 آذر 92 19:02
عکس دومیه خیلی ماههههههههه
مامان
پاسخ
ببین کی اینجاست ؟ خوش اومدی ملیحه جون . بازم به ماسر بزن
مامی ارمیا
5 آذر 92 13:12
نوش جونت خاله جونی .... چه خشگل بستنی میخوری عزیزم مرسی خاله جون
مامان رادمهر
7 آذر 92 1:27
واااااااااای خدا چه خنده ی شیرینی ماشالله حالا به چی اینجور میخنده؟
مامان
پاسخ
الان یادم نیست ولی این مدلی زیاد می خنده . بعضی وقتا هم بهش می گم فاطمه الکی بخند . اینجوری می خنده
خاله سمانه
9 آذر 92 10:56
نفس خیلی بانمکی امیدوارم همیشه خندان باشی
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم . خیلی خوشحال شدم. بازم به ما سر بزن
سمیه
13 آذر 92 23:15
خیلی بانمک و دوست داشتنی شده عزیزم