عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

سری هفدهم عکسای فاطمه ی عزیزم !

1392/9/8 11:30
نویسنده : مامان
221 بازدید
اشتراک گذاری

3 تا عکس از تولد بابا میثم . عکسا بی کیفیتن چون من داشتم فیلم می گرفتم و دوربین به طور خودکار تو فیلمبرداری عکسم گرفته .

کیک تولد رو خودم درستیدم . خیلی با عجله شد ولی خیلی خوشمزه بود جاتون خالی ....

اینم کادوی فاطمه خانم به باباش که یه پیراهن بود .

بابا میثم در حال بریدن کیک تولد  و دست زدن و ذوق کردن فاطمه!!!

این شال گردنو خودم برات بافتم امسال . مدل برگه و خیلی بهت میاد

بدون شرح !

تو این عکس از حموم اومدی و داری با قلکت بازی می  کنی .

بعدشم کلی ذوق می کنی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای فاطمه
9 آذر 92 11:44
به به دست شما درد نکنه سورپرایز شدم اشالا جبران کنیم
مامان
پاسخ
عالیه خانوم
9 آذر 92 13:51
سلام... تبریک فراوان میگم امیدوارم هزاران سال در کنار هم به خوبی و سلامتی و شادکامی زندگی کنید.
مامان
پاسخ
مهدیه ( مادر دختری)
10 آذر 92 9:45
چه خوشمله این خانوم کوچولو! بوووووووووووووووس
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
مامی ارمیا
11 آذر 92 11:03
وای فاطمه جون چه مامان هنرمند و باسلیقه ای داری شال گردنت خیلی نازه خاله جونی دست مامان درد نکنه چه خندا های از ته دلت نازه عزیزم
مامان
پاسخ
مرسی خاله جونی .