عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

ژله رولی برای تولد دخترم به روایت تصویر

1393/3/30 8:40
نویسنده : مامان
872 بازدید
اشتراک گذاری

یه سینی مستطیل رو سلفون می کشیم

یک بسته ژله رو تو اب جوش کاملا حل می کنیم و با یک بستنی لیوانی میهن که به دمای محیط رسیده یعنی

تقریبا شل شده مخلوط می کنیم . زیاد هم نمی زنیم که کاملا مخلوط نشه و دو رنگ بمونه .

بعد موادو اروم میریزیم توی سینی و می زاریم تو یخچال فقط 45 دقیقه . اگه بیشتر بشه ژله موقع رول کردن خورد می شه .

بعدم با چاقو برش های یک اندازه می دیم و بعدم رول می کنیم .

خیلی خوشگل و خوشمزست . حتما امتحان کنید !

اینم از گل دخترما!

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامانِ بهار
30 خرداد 93 16:11
آفرین .. منم یه بار درست کردم تولد فاطمه جونم مبارک
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
آقا احسان
2 تیر 93 16:07
سلام زندایی دوست دارم من که خیلی از ژله تون خوشم اومد راستی اینارو خودم تایپ کردم البته با کمک سمیرا نوشتم
مامان
پاسخ
زندایی فدات شه نوش جونت عزیزم
خاله مهري
3 تیر 93 1:44
دستت درد نکنه که آموزشش رو هم تصويري گذاشتي
مامان
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم.
خاله مهري
4 تیر 93 18:22
براي درست کردن اين ژله کارايي که گفتي رو انجام دادم ولي خرد شد و نشد رولش کنم . البته منم مربعي بريدم و روي هم چيدم بدک نشد. از کدوم طعماي ژله استفاده کردي؟
مامان
پاسخ
شاید زیاد تو یخچال مونده فقط 40 تا 45 دقیقه باید بمونه . من از طعمای توت فرنگی و بلو بری و انار استفاده کردم
مامان رادمهر
9 تیر 93 22:15
خیلی خوشگل شدن - این ژله رو هنوز فرصت نکردم درستش کنم آخه فکر نمیکردم به این راحتی باشه اون روشی که من دیده بودم به نظر سخت تر بود - یه بارم ژله خورده شیشه رو درست کن خیلی خوشگل میشه من که از درست کردنشون کیف میکنم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم . چشم حتما امتحان می کنم