عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

پخت کیک با کمک فاطمه

1393/2/21 19:08
نویسنده : مامان
210 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دوتایی یه کیک خوشمزه پختیم و خیلی بت خوش گذشت . اینم عکساش :

اول تخم مرغارو هم زدی(خیلی جدی هستی موقع انجام کار)

بعدش شیر و روغنو خودت ریختی تو ظرف و هم زدی

بعدم ارد و بقیه چیزا

بعدم گیر دادی که از موادش بخوری منم مانعت نشدم گفتم خوشت نمیاد ولی خوشت اومد !!!!

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامانِ بهار
26 اردیبهشت 93 17:29
آفرین عزیزممم که به مامانی کمک میکنی واااااااای هوس کردم
مامان
پاسخ
خاله جونی بیا خونم برات کیک درست کنم
خاله مهری
1 خرداد 93 19:38
خوشکل که شده حتما مزشم خوب شده . باریکلا به مامان فاطمه که دختر کدبانو تربیت میکنه
مامان
پاسخ
اره جاتون خالی خوشمزه بود تعریف از خود نباشه
آقا احسان
10 خرداد 93 19:52
اره خوب شده افرین به مادر و دختر دلم خواست !!
مامان
پاسخ
عزیزم بیا خونمون برات درست کنم
داییش
27 شهریور 93 14:42
شلوارشو برم مننننننننننننن انقد این شلوار گل گلیاشو دوس دارم ک نگو