عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

فاطمه جونم می گه حم یا حوم

1392/2/22 16:45
نویسنده : مامان
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان .

روز ها به سرعت میان و می رن و من باورم نمیشه که شما به این زودی ده ماهو پانزده روزت شد .

منو بابا خیلی دوست داریم .نمی دونی چه قدر شیرینی .  من عاشق قه قه خنده هاتم وقتی ریسه میری از خنده خیلی نمکی می شی .

اما چند روزی هست که یه کلمه ی  جدید یاد گرفتی . میری جلوی حموم خونه ی خودمون و مادر جونی وا میستی میگی حم حم یعنی حمام . عاشق اب بازی و حموم هستی . واسه همینم یه روز انقدر گفتی حم و گریه کردی که مادر جون بردت حموم و کلی ذوق کردی .

این روزا سرم یه کم شلوغه هم به خاطر امتحانای میان ترم و هم شیطونی های تو . واسه همینم کمتر می رسم بیام برات بنویسم . باید ببخشی عزییییییییییییز دلم . بووووووووووووووس

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم الیاسی
22 اردیبهشت 92 17:48
قربونه خنده هات برم من نمکدون
خاله مهري
23 اردیبهشت 92 1:40
وااااااا مگه دختر اينقدر ميخنده
دایی فرزاد!
1 خرداد 92 14:38
با یه آرامش خاصی هم میگه حمممممممممممممممممممم!!!