عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

شاهکار جدید فاطمه کوچولو

1392/2/30 17:09
نویسنده : مامان
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فاطمه ی ده ماه و بیستو سه روزه ی من . امروز می خوام برات از شیطونی هات بگم .

از اونجایی که علاقه ی خاصی به ماشین لباسشویی داری همش میری ازش اویزون میشی و وقتی هم که روشنه و می چرخه نگاش می کنی . دیروز 2 بار موقع شستن لباسا اومدی ماشینو خاموش کردی . امروزم خودت دو سه بار اومدی ماشینو روشن کردی با تنظیم برنامه و زمان شستشو و درجه و ... niniweblog.com

دقیقا همون کارایی که من انجام می دادم و شما یکی دو بار دیدی و حالا یاد گرفتی . من هم از دستت حرص خوردم هم کلی ذوق کردم . فدات بشم که داری حسابی غیر قابل کنترل می شی .

niniweblog.com

راستی یه کار دیگه هم یاد گرفتی . منو بابایی بعد نماز تسبیحاتو با انگشتامون می گیم شمام یاد گرفتی دستاتو میاری بالا و انگشتای خوشجلتو تکون میدی . واااااااااااای نمی دونی چه قدر ناز و خوردنی میشی . فقط حیف که تا دوربین میبینی همه ی شیرین کاریات یادت میره و میای سمت دوربین و البته من هنوز نتونستم شکار لحظه ها کنم چون زرنگ تر از این حرفایی قربووووونت برم niniweblog.com

در اولین فرصت عکسای شیرین کاریای جدیدتو میزارم برات عزیز دلم niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مهري
30 اردیبهشت 92 21:25
خوبه ديگه از اين به بعد شستن لباسا به عهده ي فاطمه کوچولو باشه.


اره دیگه من تا فاطمه رو دارم غم ندارم
saeide va somaye
30 اردیبهشت 92 22:04
salam azizam....
delemon vase fateme kocholo tang shode....
movazebe fateme jo0n bash kheyli khoshmaze shode mashala


ممنون خاله جونا بازم به ما سر بزنین
مهدیه
30 اردیبهشت 92 22:44
ماشالا چقد شیرینه این دختر!
مامانش محکم بوسش کن از طرف من!


چشم مهدیه جونم بوووووووووووس
نعیمه
30 اردیبهشت 92 22:49
سلام عزیزم
فاطمه همین جوری خوردنیه اینکارو هم که بکنه دل میبره حق داری والله من که براش میمریم حتما اسفند براش دود کنراستی از نظرت ممنون



ممنون عزیزم بازم به ما سر بزن