عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

شیطنت های فاطمه ی عزیز من !!!

1392/4/19 9:21
نویسنده : مامان
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم . شما در حال حاضر یک سال و سیزده روزه شدی . امروز می خوام برات از شیطونی هات و بازیگوشی هات بیشتر بنویسم تا برات یادگاری بمونه . نفسم شما از یکی دو ماه پیش سرک کشیدن تو کمد ها کشوها و کابینت ها رو شروع کردی و هر روز هم تو این کار استاد تر میشی . مثلا اولا بلد نبودی در کابینتو کامل بازکنی چون جلوش ایستاده بودی و خیلی قیافت بامزه و عصبانی بود تو اون لحظه ها . ولی من خوشحال بودم از اینکه هنوز وقت دارم ولی خیلی زود یاد گرفتی که وقتی می خوای درو باز کنی خودت بری کنار و از اونجا بود که خرابکاری هات شروع شد ...

من یه کاسه ی گلی داشتم که مامانجون بهم داده یود و کاسه قدیمی و خوشگلی بود . حالا شما چی کار کردی ؟ زدی در کمال خونسردی کاسمو شکستی تازه این که چیزی نیست دو تا نمکدون و یه لیوان هم شکستی تا این لحظه و از خرابکاری های دیگت اینکه موس مامانو زدی خراب کردی و یکی از دکمه های کیبورد لپتاپو هم از جا کندی خسته نباشی عزیز دلم 

بقیه عکساتو بریم ادامه ی مطلب ببینیم . بوووس

 

منم مجبور شدم یه تمهید امنیتی بیندیشم و در کابینت هایی که ظروف شکستنی و ادویه هست رو با روبان ببندم . .ولی خیلی سخته چون هر وقت بخوام چیزی از توشون بردارم باید هی باز کنم ببندم ...

البته این روش هم خیلی کارساز نبود چون اینروبان هارو میگیری میکشی و باز می کنی و به کارت ادامه می دی پشت کارت منو کشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)