عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

پیشرفت های جدید !

1392/12/22 23:07
نویسنده : مامان
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم . یک سالو هشت ماهو پانزده روزگیت مبارک نفسم .

این روزا سخت درگیر خونه تکونی و همچنین پرستاری از شما بودم .

چهارشنبه ی  هفته ی پیش به طور ناگهانی نیمه شب تبت شروع شد و شب جمعه خیلی شدید شد طوری که استامینوفن و پاشویه هم کارساز نبود . شدیدا حالت بد بود و  تا صبح بالاسرت بیدار بودیم . دکتر تشخیص سرماخوردگی داد ولی من مطمئن بودم تب شدیدت از دندوناته و همین طور هم بود . 4 تا دندون دیگه با هم داشت در میومد و حسابی اذیت شدیم هممون .الان بهتری خداروشکر ...

حالا بریم سراغ خبرای خوب ... یکی دو هفته ای میشه که خیلی قشنگ و واضح صلوات می فرستی . شعر لالایی گل لالا (چرا وچیه) رو خیلی بامزه می خونی نفسم . یاد گرفتی میگی دوست دارم . کلی کلمه و جمله میگی که بخوام بنویسم طولانی میشه و حضور ذهنم ندارم. وقتی نماز می خونم میای جلوی من وامیستی هرکاری میکنم شماهم انجام میدی و آخرشم خیلی خوشگل صلوات میفرستی .تا بابا میثم از سر کار میاد میگی منو ببر پارک تاب تاب .

با بچه ها خیلی خوب ارتباط برقرار می کنی . تونقاشی هم خیلی پیشرفت کردی (دوتا چشم و یه دایره برای سر و چند تا خط به جای مو)انگلیسی هم برامون شعر ABCDرو می خونی .  و کلمات بث ،بلنکت ، بیبی ، مامی ، ددی ، بال ، ایت، درینک،اسلیپ و...رو هم میگی .

ماشالله خیلی اکتیوی و گاهی با کارات امونمو می بری . سر غذا خوردنت هم جدیدا خیلی اذیت میشم و خیلی اذیت های دیگه که طبق مطالعاتم اقتضای سنته و فقط از خدا می خوام بهمون صبر بده تا بتونیم از پس تربیتت بر بیایم .راستی دایره و مثلث رو هم خوب میشناسی و هر جا ببینی تشخیص می دی . مثلا رو فرش اشپزخانه طرح مثلث داره و خودت بدون اینکه من بگم پیداش کردی و گفتی مااامااان موثدس (مثلث) ...

فعلا دیگه چیزی یادم نمیاد نفسم . خیلی خیلی دوست دارم عزیز دلم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)