عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

ما و ماه رمضان

1392/5/2 14:20
نویسنده : مامان
202 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه جونم ، با وجود شما روزه گرفتن برای من خیلی سخته . از یه طرف باید همیشه دنبال نوپای خوشگلم باشم چون همش در حال رفتن هستی ، از این ور به اون ور

از یه طرف همش می خوای شیر بخوری و کلا خیلی کم غذا می خوری و بیشتر شیر می خوری و از یه طرف دیگه هم کم غذایی ای توست که به نظرم بدتر از همشه . چه قدر طرف داشت این قضیه !!!

ولی با این حال ، خدا بهم کمک کرده و امیدوارم بتونیم این روزای سخت ولی شیرین رو پشت سر بگذاریم

خدایا به من و همسرم و دخترم آرامش و صبر عنایت بفرما

صبر به ما ، برای تحمل کردن بازیگوشی های تو

و صبر به تو برای کم تر اذیت کردن منو بابا

با همه ی این حرفا عااااااااشقتم ، دوست دارم هوارتا ،فدات بشم عزیز دلم

همه جوره دوست داریم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)