عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

بازم سرما خوردگی و قصه ی تلخ دارو دادن

1392/4/21 22:47
نویسنده : مامان
253 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه جونم شما دوباره دچار یه سرماخوردگی خفیف شدی و بردیمت دکتر و بهت شربت داد . ولی من هر کار میکنم شما نمی خوری و مام مجبوریم به زور متوسل بشیم . از اون موقع هم می ترسی که هر چی بت بدیم دارو باشه واسه همینم این چند روز فقط شیرخوب می خوری و غذا نمی خوری و من کلی برات غصه خوردم . انشالله زود تر خوب خوب بشی فدات بشم . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

لیلا
21 تیر 92 23:07
سلام
آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده..
خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد.
از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.


مامی ارمیا
26 تیر 92 9:58
سلام عزیزم. فرشته نازت بهتر شده ؟؟؟


بله عزیزم خداروشکر
مامان زهرا ناز
27 تیر 92 2:41
سلام آخی عزیزم انشالله به زودی خوب بشی

با نینی من دوست میشی ؟
من لینکتون کردم


با کمال میل لینک شدی گلم
اليما
31 تیر 92 14:36
سلام
فرشته خانم اون خونه بهترن انشالله؟؟؟



سلام.ممنون خوبه خداروشکر
مامی ارمیا
1 مرداد 92 12:29
سلام عزیزم. فاطمه خشکله بهتره؟؟؟


سلام عزیزم.ممنون خوب شد خداروشکر