عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

آب بازی تو حموم !

1392/5/2 15:03
نویسنده : مامان
278 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه جونم از اونجایی که علاقه ی خاصی به آب بازی داری و من برای اینکه نیم ساعتی مشغولت کنم بردمت حموم واونجا کلی آب بازی کردی و دیگه بد عادت شدی و همش می خوای این بازی رو انجام بدی به طوری که بنده مجبور شدم دو روز پشت سرهم ببرمت حموم و کلی تشنم شد !

zibazibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

zibazibaziba

اینم یه عکس بی ربط به این موضوع :

عکس دوتا یا کریمه که اومدن تو تراس ما تخم گذاشتن و بچه دار شدنو...

فاطمه عاشق این جوجو هاست و کلی براشون ذوق می کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان زهراناز
3 مرداد 92 1:54
وای چه عکس هات ناز شدن
از چشمات معلومه مثل دختر من چه وروجکی هستی دوست دارم عزیزم


ممنون بازم ب ما سر بزن
مامی ارمیا
3 مرداد 92 13:07
آخ جون خانم خشکله . چه دندونای نازی هم داریکوچولو. از طرف من ببوسش
saeide & somaye
3 مرداد 92 13:12
salam
fateme khanom khondam ke mikhastii shishe khorde haro
bokhori!
vay che kare khatarnaki
axatam kheyli khoshmaze bod


مرسی خاله جونا. زود زود به ما سر بزنید
مهدیه
3 مرداد 92 15:22
وااااااای چقد خوشمزه شده اینجا!


مرسی مهدیه جونم
مامان رادمهر
4 مرداد 92 1:52
همه رو به هیجان آوردی از بس که خوشمزه ای فاطمه جونم مخصوصا اون دندونات خیلی بامزه شدی عزیزم


ممنون عزیزم .بازم به ما سر بزن