عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

فاطمه 18 ماهه شد هورا

1392/10/5 23:36
نویسنده : مامان
341 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم 18 ماهگیت مبارک باشه . انشالله 120 ساله بشی نفسم .

بریم ادامه ی مطلب چند تا عکس ببینیم ؟

تو این عکسا مشغول خیاطی کردن با چرخ مادر جون هستی عزیزم . فدات بشم که از هر انگشتت یه هنر میریزهنیشخند

اینم عصای مادر بزرگ منه که خیلی دوسش داری و برات حکم جارو برقی رو داره

در حال خوردن برگه ی زرد الو که عاشقشی

اینم وروجک من در حال بالا رفتن از مبل خونه ی مادرجون اینا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی ارمیا
8 دی 92 12:06
آخ ماشالله چه عروسک هنرمندی ؟؟؟؟ چقد با سلیقه ای شما خاله جون
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
مامانه بهار
10 دی 92 17:21
18 ماهگیت مبارک عزیزممممممممممم انشالله همیشه سالم و سلامت کنار مامان و بابا باشی خانومی [پاسخ مرسی عزیزم
علی
21 دی 92 21:40
سلام چه وب نازی داری حیف نیست در وبلاگتون از شکلک استفاده نمیکنید خوشحال میشم که به وبم بیایید واز شکلکام استفاده کنید تا وبتون خوشمل تر والبته زیبا تر ورویایی بشه من منتظر حضورت گرمتون در وبلاگم هستم وخوشحال میشم نظرتونم درباره ی وبم بدونم پس من منتظرم
مامان
پاسخ
چشم سر می زنم