عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

عکسای 20 ماهگی

1392/12/13 23:05
نویسنده : مامان
516 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس مربوط به  خانه ی بازی بیمارستانی بود که بابایی توش بستری بودن .

بقیه تو ادامه ی مطلب

فاطمه و زهرا ، دختر دوستم فاطمهنیشخند

اینجا خونه ی عمه اعظم جونه و عینک هم مال حسنا خانمه

امروز صبح دوتایی رفتیم پارک . اینم عکساش

اینم یه ریسه ی اسمه که واست درست کردم . اشکال زیاد داره و کامل نشده هنوز ولی دوستش دارم .

تقدیم به بهترین دختر دنیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رادمهر
17 اسفند 92 12:08
سلام فهیمه جون فاطمه بهتر شده شنیدم تب داره؟؟؟ بابت فایلات ممنون خیلی کامل بود دو تا سوال برینی بی بی رو از چه سنی برای رادمهر پخش کنم ؟ و میخوام وقتم تو فروشگاه های مدینه و مکه تلف نکنم تو از بین اون جاهایی که رفتی بهتریناشو بگو مرسی
مامان
پاسخ
خواهش می کنم
مامانه بهار
18 اسفند 92 17:06
[پاسخ