عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

گل بازی!

1393/6/3 7:20
نویسنده : مامان
306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای عزیزم و دختر گلم . بالاخره بعد از یه وقفه ی طولانی ما اومدیم . بعد از امروز یک هفته ی فشرده درگیر امتحانام بودم و بعدشم بلافاصله سفر تابستونیمون رو شروع کردیم . سفر به شمال و شمال غرب کشور یه تو یه پست دیگه راجع بهش می نویسم ان شالله .

الان می خوام از یکی از بازی های مورد علاقه ی خودم از دوران بچگی تا امروز بنویسم که شمام بش علاقه داری . سفال گری یا همون گل بازی خودمونآرام

این بازی برای افزایش مهارت دست ورزی بچه ها فوق العاده است و  مزیتش نسبت به خمیر بازی اینه که طبیعیه و یه جورایی می شه گفت هوش طبیعی کودک هم پرورش داده می شه .

دختر گلم ، اولین بار که گل بهداشتی رس رو جلوت گذاشتم ، وقتی بش دست زدی و دستت گلی شد خوشت نیومد و چهرت دیدنی بود تو اون لحظه اما من بت اطمینان خاطر دادم که دستاتو می شورم وکمی بازی کردی . الان یکی از بازی های مورد علاقه ات هست و دیگه نگران کثیف شدن نیستی چشمکولی حسابی گل مالی می کنی خودتو ها البته خودتو که چه عرض کنم . خودتو و منو هرچی که دور و اطرافه تا شعاع یک متری ...

مثلا هی توپ درست می کنی و شوت می کنی به اطرافتعجبخندونک

عکسا تو ادامه ی مطلب

 

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان رادمهر
3 شهریور 93 14:37
یادش بخیر قدیما چقدر با هم گل بازی میکردیم ..... هی روزگار منم چند وقت پیش برای رادمهر ازین گلا خریدم ولی دیدم داره تو دهنش میکنه و هر چی بش گفتم نکن لج کرد رفتم پس دادم.
مامان
پاسخ
اره واقعا یادش بخیر ... رادمهرجانم کوچیکه هنوز .خمیر بازی براش بهتره اونم خمیری که خودت درست کنی که خیالت راحت باشه اگه کرد تو دهنش.