عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

معرفی کتاب3

1393/4/31 17:56
نویسنده : مامان
174 بازدید
اشتراک گذاری

خداروشکر علاقت به کتاب روز به روز بیشتر می شه و من از این بابت خیلی خوشحالم . من بت می گم فاطمه جون کتاب نخوندیـــــــــــــــــــــم . شمام بدو بدو میری کتاباتو میاری و به انتخاب خودت ازم می خوای برات بخونم و بعدشم خودت می خونیشون و انقدر قشنگ داستاناشو از رو عکس می گی مثل همون چیزی که من برات تعریف کردم .

مااز روشهای مختلفی برای خوندن کتاب استفاده می کنیم از تغییر صدا گرفته تا بازی های تخیلی .مثلا اگه تو کتابت عکس صابون باشه . دستامونو باش می شوریم با خنده و شوخی بعد مثلا چشمممون می سوزه و....

خلاصه که خیلی بمون خوش می گذره . خدایا شکرت به خاطر همه چی...

نشر بنفشه انتشارات قدیانی چهارتاشو داریم . بقیشو هنوز پیدا نکردم یعنی تموم شده بود .

خیلی دوستشون داری .

تصویرسازی کتاب و کیفیت چاپ بسیارعالی است .

پسندها (3)

نظرات (6)

مامانِ بهار
31 تیر 93 18:05
ممنون بابت معرفی کتاب عزیزم . بهار هم عاشق کتابه و خیلی خوب باهاش ارتباط برقرار میکنه . معلومه کتاب های جالبی هستند.
مامان
پاسخ
اره خیلی کتابای خوبیه .
شال رنگین کمان
31 تیر 93 18:29
* با سلیقه ها... * خانومای خوش تیپ... * مامانای شیک پوش... * در این فروشگاه شال و روسری برند GNT به فروش می رسد. * توجه...توجه...ارسال رایگان به سراسر کشور * هدف ما... رضایت از شیک پوشی خودتان... * شما لایق بهترین ها هستید... * قیمت مناسب....ارسال رایگان.... * اگر می خواهید گل سرسبد باشید...با ما همراه باشید... * تمام مراکز خرید معروف تهران اگه بری قیمت کنی کمتر از 30000 تومان نمیدن. * ارسال با پست پیشتاز http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=898884
مامان نازار
15 مرداد 93 10:03
سلام خواهری دختر گلم چطوره ؟ به به بازم کتاب خوب خوب دسته گلت درد نکنه چرا دیگه نمی ای تایپیک ؟؟ دلمون تنگ شده
مامان
پاسخ
ماه رمضون حس و حالمونو گرفته بود عزیزم.الانم درگیر امتحانامم .
خاله مهري
15 مرداد 93 22:26
آفرين به مامان فاطمه. موفق باشي
مامان
پاسخ
ممنونم مهری جونم
مهدیه
16 مرداد 93 12:49
ای ول مامان با حوصله!
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان رادمهر
23 مرداد 93 11:14
آفرین احسنت باریک به این همه ذوق و حوصله که برای جوجت بخرج میدی. میگم مام میتونیم برای بچه هامون کارگاه مادر و کودک راه بندازیماااااا . هنرشم داریم من تو شهر خیلی راجب این کلاسا سوال کردم الحمدالله هیچکی حتی اسمشم نشنیده بود حالا میخوام خودم همه ی آموزشاشونو به رادمهر بدم کاش به هم نزدیک بودیم تا با هم کار میکردیم.
مامان
پاسخ
من پایم عزیزم . سر فرصت راجع بهش حرف بزنیم.ضمن اینکه خودت که از من با ذوق و سلیقه تری خواهر