عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

اسمتو کی انتخاب کرد ؟

1392/1/26 17:07
نویسنده : مامان
281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

امروز می خوام برات در مورد انتخاب اسمت بنویسم .

قبل از اینکه خدا تو رو به ما هدیه بده ، منو بابا میثم در مورد نی نی اینده زیاد با هم حرف می زدیم .

یکی از موضوعاتی که راجع بهش با هم حرف می زدیم انتخاب اسم نی نی بود .

دقیقا یادم نمیاد چرا ولی بابا میثم گفت بیا یه قراری با هم بزاریم و اونم اینکه اگر نی نی دختر شد من اسمشو میزارم و اگر پسر شد تو بزار . منم قبول کردم ولی بعدش پشیمون شدم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

ولی دیگه فایده ای نداشت چون قول داده بودم  و نمی شد زیر قولم بزنم

مگر اینکه خودش راضی می شد  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

وقنی خدا تورو به ما هدیه کرد ، تو هفته ی 16 ام بارداری منو بابا و مادر جون تو یه روز برفی رفتیم سونوگرافی .

تا قبل از اون جنسیتت برام فرقی نمی کرد ولی وقتی دکتر بهم گفت نی نی دختره  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

خیلی خوشحال شدم چون خداوند بهمون رحمت داده بود و تو قرار بود بشی مونس و همدم من .

بابا میثمم خیلی خوشحال شد و همون موقع اسمتو گذاشت فاطمه . از اون به بعد هم هر پیشنهاد دیگه ای بهش می دادم فقط می گفت فااااطمه .

یادت باشه دلیل این همه اصرارشو وقتی بزرگ شدی از خودش بپرسی .

من تو ذهنم اسمایی مثل ساجده ، مائده ، هانیه ، سارا و ... انتخاب کرده بودم ولی خوب انصافا فاطمه قشنگ ترین اسمه ضمن اینکه خداوند این اسمو برای دختر پیامبر انتخاب کرده .

دختر گلم ، شما باید هیمشه یادت باشه که حرمت این اسمو نگه داری . الیته ما هم باید حواسمون باشه چونکه امام صادق فرمودند :

حال که او را فاطمه نام نهادی پس به او ناسزا مگو ، او را لعنت نکن و کتک نزن .

عوالم ، ج11/ص1038/ح1.

البته عزیزم اگه اسمت فاطمه هم نبود ما این کارو نمی کردیما لبخند

یه حدیث جالب دیگه هم واست می نویسم عزیر دلم

از سليمان جعفري روايت شده که گفت از ابالحسن « عليه السلام » شنيدم مي فرمود :

فقر داخل خانه اي که در آن نام محمد و يا احمد و يا علي و يا حسن و يا حسين و يا جعفر و يا طالب و يا عبدالله و يا فاطمه باشد نمي شود .

دوست دارم عزیزم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)