عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

فاطمه میگه گییییییز هورررااااا

1392/2/1 10:01
نویسنده : مامان
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان . شما امروز9 ماه و 25 روزه شدی .

عزیز دلم معمولا صبح ها که از خواب پا می شی کارای جدید انجام می دی . امروز صبح خواستم بهت صبحانه بدم شما می خواستی دستتو بکنی تو ظرف . من گفتم جیز شما هم گفتی گیییز .  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

2 روز پیش هم یه بار گفته بودی گییز ولی من فکر کردم منظورت یه چیز دیگه بوده . تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

یه کار دیگه هم دیروز انجام دادی که خدا کنه از سرت بیفته . فعلا که یکی دو بار بیشتر این کارو نکردی اونم  اینه که یه کوچولو دستتو می کنی تو مماغت  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی البته بقیه کارایی که این شکلک بی ادب انجام می ده رو دیگه شما انجام نمی دیا

راستی دو سه روز پیش برای اولین بار تنهایی تنهایی خودم بردمت حموم .  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

سخت بود چون کسی نبود شمارو ازم بگیره و لباس تنت کنه ولی میشه یه کاریش کرد . تا حالا مادر جون شمارو می برد حموم . ولی در کل خییییلی بمون خوش گذشت .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)