عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

مرواریدهای جدیدت مبارک نفسم

1392/4/5 23:37
نویسنده : مامان
220 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه جونم تو همون بهبوهه ی اثاث کشی د2 تا دندون بالاییت هم شروع به نیش زدن کرد و تو حسابی کلافه بودی و اذیت شدی . مبارک باشه عزیز دلم .

از اتفاقات دیگه اینکه خودن جوجو پر کلاغ پرو به زبون خودت میگی مثلا به پر میگی و خیلی بامزه بقیه کلماتم میگی که قابل نوشتن نیست . با تلفن هم که خیلی با مزه حرف میزنی . دایی رو کامل تلفظ میکنی . عمه و عمو هم میگی . فضولی هات هم که خیلی بیشتر شده  راحت در کشوها و کابینت هاروباز میکنی و خیلی کارای شیرین دیگه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهتاب
6 تیر 92 19:32
سلام لیمو کوچولوی یعنی ساحل موتولو ما تو این جشنواره شرکت کرده من به عنوان یک دوست می خوام که بهش رای بدین البته یه خواهش کوچولوی دیگه ای ازتون دارم میشه عکس ساحل رو بذارید تو وبتون خواهش می کنم بذارید اگه می خواید به وبم بیایید و عکس رو بردارید لطفا جواب را بدهید. باتشکر