عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

بی خبری بهترین خبره !

1392/9/21 13:20
نویسنده : مامان
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم . شما امروز یک سالو پنج ماهو 15 روزه شدی . مبارک باشه قلب

چند روز بود که خیلی بد غذا می خوردی ، بی حوصله و کلافه بودی و کلا یه چیزیت بود . منم با خودم گفتم حتما داری دندون در میاری . از اونجایی که به دهنت خیلی حساسی و نمی زاری بش دست بزنیم (یکی از مشکلات ما موقع دکتر رفتن همینه که نمی زاری معاینت کنه) ، با یه نگاه کلی خبری از دندون جدید نبود .

ولی دیشب سرتو رو بالش گذاشته بودی و داشتی وووووووووونگ می زدی نیشخندمنم جلوت نشسته بودم که دیدم  اون عقب عقبا یه چیزی داری می درخشه . دیدم بلــــــــــــــــــــــــــــــــه دو تا مروارید خوشگل دیگه(دندونای اسیای بالا سمت راست و چپت) ، به قبلی ها اضافه شده . خیلی خوشحال شدم و خوشحال تر واسه اینکه مثل دفعه های قبل اسهال نگرفتی خداروشکر .

الان شما 10 تا دندون داری که نسبت به هم سنو سال های خودت ، دیرتر دندون در میاری و من از این بابت خیلی خوشحالم . چون با این وضعیت که شبا مدام پا میشی و شیر می خوری هر چی دیرتر دندون در بیاری به نفعته ...

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

 

پا نوشت : ونگ چیست ؟ گریه ی الکی و شدید  برای ابراز وجود!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم الیاسی
22 آذر 92 11:29
مبارکت باشه مرواریدهای قشنگت عزیزم
مامان
پاسخ