عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

سفر به مکه مکرمه و مدینه منوره

1391/12/15 11:41

فاطمه جونم در تاریخ 27 بهمن ، 5 تایی عازم مدینه شدیم .6روز اونجا بودیم. روز دوم از اونجا برات کالسکه خریدیم از هرم بلازا و من شما رو تو روروئک مگذاشتم و می بردمت مسجدالنبی . اونجا اسباب بازی و خوراکی میگذاشتم جلوت و شما حدودا یه ساعتی بازی می کردی و بعدش خسته می شدی . ..

دو بار هم نماز صبح بردیمت حرم ولی بعدش دیگه دلم نیومد از خواب بیدارت کنم و بابا میثم تنهایی می رفت.

در کل به خاطر وجود شما عزیز دلم زیاد نتونستم زیارت برم ولی عیب نداره فدای سرت مامان جان .

6 روز دوم مکه بودیم اونجا سرما خوردی خودمم به خاطر انجام اعمال پادرد گرفتم و دو روز اول نشد بریم مسجدالحرام . اونجا دیگه اصلا نمیزاشتی بمونم دو سه باری اشکمو در اوردی فدات بشم . واسه همینم منو بابا میثم نوبتی می رفتیم حرم و من روزی یه بار بیشتر نتونستم برم .

رستورانم نوبتی می رفتیم چون شما با شیطونیات نمی ذاشتی ما غذا بخوریم . شب اخر بردیمت رستوران یه دفعه دستتو کردی تو کاسه ی سوپ داغ و کلشو خالی کردی رو چادر من و دست خوشگلت سوخت . الهی بمیرم واست . سریع دستتو کردم تو یه لیوان یخ . خدارو شکر چیزیت نشد فقط من روم نمی شد با اون چادر کثیف تا بالا برم . خلاصه شام نخورده رفتم بالا بعدش بابا میثم برام غذا گرفت اورد .

اینم چند تا از عکساش

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net