عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

سفر به شمال و شمال غرب کشور عزیزم ایران!

1393/6/13 23:40
نویسنده : مامان
308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم و دختر عزیزم . دلم می خواست مفصل داستان سفرمون برات بنویسم ولی وقت ندارم پس به توضیحات کوچک بسنده می کنم .
ما اول به اتفاق دایی مهدی و خاله ی من و مامانجون و دایی جون اینا رفتیم نشتارود شهری در نزدیکی عباس اباد و دو شب اونجا بودیم که خیلی بمون خوش گذشت و همه چی عالی بود .

بریم ادامه ی مطلب عکسارو ببینیم

علی و فاطمه تاب بازی در محوطه ی زیبای ویلا

هوا به شدت شرجی بود و لنز دوربین دائما بخار می گرفت

اینجا گردنه ی حیرانه که ما چادر زدیم به خاطر افتاب شدید و ناهار خوردیم و خیلی خیلی هوا گرم بود

توی سرعین شب اول پشه ها حسابی خوردنت و چهل جای صورتتو نیش زدن به طوری که وقتی صبح چهرتو دیدم وحشت کردم و خیلی غصه خوردم برات عزیزم .

سرعین اب گرم ایرانیان رفتیم خیلی خوب بود و شما خیلی خوشت اومد از محیط استخر . واسه همینم تصمیم گرفتم شنارو بیارم تو برناممون و اوصولی یاد بگیریم هر دو .

یه کوه الوارس هم داشت سرعین که 13 کیلومتری اونجا بود و تله کابین داشت و امکانات رفاهی کامل

که البته عکساش تو تبلته بیشتر و اونارو یه روز دیگه می زارم

 

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان رادمهر
14 شهریور 93 10:10
تو که تنبل نبودی ........ معلومه سرت جایی حسابی گرمه ها ......... زودتر عکسای سفرتونو بذار دیگه ...... منتظرماااا
مامان
پاسخ
از وقتی از شیر گرفتمش کارم بیشتر شده . همش باید باش بازی کنم که حواسش پرت شه و شیر نخواد
مامانِ بهار
17 شهریور 93 1:35
خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته وای چقدر پشه نیشش زده .. به قول بهارم " پشه ی بد. برو خونتون"
مامان
پاسخ
فاطمه هم می گه پشه برو پیش مامانت
مامی ارمیا
17 شهریور 93 11:58
سفر بخیر عزیزم
مامان
پاسخ
ممنونم
مامان نازنین زهرا
23 شهریور 93 23:44
هزار ماشاالله به این دختر ناز دوساله ها شیرین زبونن وخوردنی منم یکیشو دارم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم .
مامان جون
24 شهریور 93 6:41
همیشه به تفریح عزیزم ، معلومه که حسابی بهتون خوش گذشته هاااااااااااا ، اون عکس فاطمه جون که نشسته و داره رو شن ها مینویسه خیلی قشنگه
مامان
پاسخ
ممنونم . نظر لطفته
مامان مانی
24 شهریور 93 13:13
عزیزممم به سلامتی از شیر گرفتی
مامان
پاسخ
مممنون
داییش
27 شهریور 93 14:46
خییییییلی دوست دارم دایی جون خییییییلی
مامان
پاسخ
مام خیلی دووووووست داریم عزیزم