عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

بخش جدید معرفی کتاب قسمت اول

1393/3/11 20:15
نویسنده : مامان
331 بازدید
اشتراک گذاری

از این به بعد می خوام کتابای خوبی که می خونیم رو اینجا قرار بدم شاید برای دوستامون مفید باشه .

کلید های رفتار با کودک دوساله انتشارات صابرین نویسنده مگ زوبیک

خیلی کاربردی و خوبه . ما وقتی فاطمه یک سالش بود ، کلید های رفتار با کودک یک ساله رو هم خوندیم .

در توضیح این کتاب آمده :

دو سالگي هم براي شما و هم براي فرزندتان دوراني هيجان انگيز است. نويسنده شما را در رابطه با اين دوره سخت و دشوار راهنمايي مي كند. علاوه بر اين، پيشنهادهايي راهگشا و نكاتي مفيد را بيان مي كند تا بتوانيد از پس مشكلات رفتاري فرزندتان برآييد.

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان نازار
13 خرداد 93 11:24
سلام خاله جونممممممممممممم اگه گفتی من کدوم نی نی اممممممممممممم بله بله خوده خوده خودمممممممم اینم آدرس وبلاگ من خاله جونی ..... راستی این بخش معرفی کتاب خیلی عالیه مامانم گفت تشکر کنم ... راستی مامانم همیشه وب فاطمه خانومی می اد ولی نظر کم می زاره منم بهش گفتم باید از این به بعد به خاطر من که می خوام با فاطمه خانوم دوست بشم همیشه نظر بزاری.... می بوسمت خاله جونی دوست خوبم فاطمه خانومی هم ببوسید
مامان
پاسخ
وای خاله فدات شه . عزیز دلم بازم به ما سر بزن خوشحال می شیم .
داییش
27 شهریور 93 14:41
وااااای دوستاتو مثل خودت معتاد کتاب نکن....
مامان
پاسخ