عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

عروسی عموحسین

1393/6/27 19:26
نویسنده : مامان
414 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم پنج شنبه ی هفته ی گذشته عروسی عموحسین و زنمو جون عالیه بود . از اونجایی که عاشق عروس و عروسی هستی دلم می خواست لباس عروس بپوشی و بازم دوست داشتم که لباستو خودم واست بدوزم .

به پیشنهاد یکی از دوستای خوبم تصمیم گرفتم واست لباس توتو بدوزم . بعد از اتمام امتحاناتم دست به کار شدم و اول یه سرچ تو نت زدم فارسی و انگلیسی که مطالب خوبی دستگیرم شد ولی مهم تر از اون فیلمایی که از یوتیوب دانلود کرده بودم خیلی بهم کمک کرد . دوخت این لباس به جز کار دستاش فقط با گره انجام می شه و ساده ولی در عین حال وقت گیره . شب عروسی مثل ستاره ای می درخشیدی و من خدارو به خاطر داشتنت هزاران بار شکر می کردم و می کنم .

عزیزم دوست دارم اندازه ی تمام ستاره های اسمون . قطره های بارون . ذره ذره شن های توی کویر و به اندازه ی برگ همه ی درختا به توان بی نهایت ....

ادامه ی مطلب یادت نره...

قبل عروسی اتلیه رفتیم و  بی صبرانه منتظر اماده شدن عکسامونم

پسندها (4)

نظرات (6)

مامی ارمیا
30 شهریور 93 11:34
به به چه مامان باسلیقه و چه عروس خشگلی ....
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
خاله مهري
31 شهریور 93 9:34
کيف کردم وقتي عکساشو ديدم مخصوصا اولي رو
مامان
پاسخ
مرسی خاله مهری جووووووونم
مامان نازار
31 شهریور 93 15:26
ای جانم فاطمه خانوم تو لباس عرئسیت ببینمت خاله جون ماه شدی ماههههههههههههههه ای جانم فدای تو بشم دختر ناز خیلی ناز شده خیلی ... دله من اب شد به خدا خاله فهمیه به ما هم یاد بده برا دختر طلاهامنون درست کنیم من در حد امن توتو ساده بلدم ولی این کاری که شما کردی فرق داره بالاتنشم از خودش دادی خیلی عالی شده می شه یه مطلب بنویسی و کامل بهمون توضیح بدی ؟ از جنس تور تا کار و همه چیزش ممنون می شم احسنت داری به خدا خیلی خوش سلیقه ای یعنی هنرمند به معنای واقعیییییییییییییییییییییییی دستت درد نکنه
مامان
پاسخ
وااای عزیزم شرمندم کردی با این همه تعریف . سعی می کنم بنویسم ولی شاید کمی دیر بشه و اگه شد فایل تصویری هم میزارم .
مامانِ بهار
2 مهر 93 19:24
آخی چقدر نااااااااااز شده عزیزمممممممممممم آفرین به مامانه هنرمند
مامان
پاسخ
لطف داری خاله جون
مریم الیاسی
6 مهر 93 9:24
عزیزم چه قد دوست داشتنی، پاک و زیبا شدی
مامان
پاسخ
ممنون مریم جونم
زنمو عالیه
3 آبان 93 15:53
سلاااااام.. من خیلی وقته نتونستتم به وب فاطمه سر بزنم.. درگیری های زیاد عروسی نذاشت امروز همه مطالب جدید رو مرور کردم تا به این مطلب فوق باحال رسیدم آخی فاطمه خیلی بامزه و شیرین شده بودی تو عروسیمون.. انشالله عروسی خودت عزیزم... یادش بخیر... با نوشتن این مطلب منم تو خاطره اش شریکم مرسی فهیمه جووووون
مامان
پاسخ
ای جااان . بازم به ما سر بزن عزیزم