عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

روز مادر مبارک !

1393/2/1 6:45
نویسنده : مامان
330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم . شما امروز یک سالو نه ماهو بیستو سه روزه شدی . هنوز خیلی از مناسبتای این مدلی سر در نمیاری ولی عروسی و تولدو خوب می دونی . امسال کادوهای مامانجون و مامانی رو شما بشون دادی و کلی خوشحال شدن . بابا میثم شب میلاد حضرت فاطمه مارو برد رستوران و اونجا یه فضای بازی برای بچه ها داشت که واقعا عالی بود و کلی به شما و البته ما خوش گذشت .

و دیگه اینکه به مناسبت اینکه هم اسم حضرت فاطمه هستی و دیروزم عید بود منو بابا میثم برات یه صندلی کوچولوی خوشگل و یه سنتور اسباب بازی خریدیم . مبارکت باشه عزیزم .

منم  از بابا میثم کادو گرفتم و کلا این دو سه روز خیلی بمون خوش گذشت (البته همیشه با وجود تو و بابا میثم به من خوش می گذره ...)

از پیشرفتات بگم که ازت می پرسیم اسمت چیه میگی شاممه . فامیلیت چیه ؟ اسنی  و گاهی هم حسنی) . چند سالته : دوسالته

و زیاد نقاشی می کشی و زیاد نماز می خونی و همیشه هم اول وقت . خدا کنه این عادت روت بمونه .

خیلی از کلماتو میگی و بعضیاشو غلط می گی که خیلی با مزه می شه و کلی می خندیم .

یاد گرفتی هر چی بخوای بت ندیم دستتو می گذاری رو سینت ومی گی مال منه . یا خو ام یعنی خودم .

بابا یادت داده لباسا که رو رخت آویز پهنه میری می گی اوو چیه یعنی این چیه بعد میگی مال مامانه یا بابائه یا شاممه همه رو هم درست می گی ماشالله . قربونت برم عزیزم .

نمی دونم چرا هر چی می بوسمت سیر نمی شم . دختر نازم دغدغه ی این روزای من از شیر گرفتن توست . دلم نمیاد .خیلی سخته . خدایا کمکمون کن .

به زودی با عکسای جدید بر می گردیم انشالله...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی پریناز
1 اردیبهشت 93 9:33
یادم رفت گزینه خصوصی رو بزنم.تایید نکن!!