عزیز دل مامان و بابا فاطمهعزیز دل مامان و بابا فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

بوی بهشت من : فاطمه

دخملم سرماخورده !!!

1392/6/16 18:09
نویسنده : مامان
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم . دیروز یه کم ابریزش بینی داشتی که امیدوار بودم حساسیت فصلی باشه ولی شبش خیلی بی تابی کردی آب دهنتو به سختی قورت می دادی و نمی تونستی بخوابی الهی بمیرم برات و بیچاره ما که تا صبح نخوابیدیم .

صبح رفتیم دکتر دو تا آمپول واست نوشت با سه تا شربت . دوتا پات رو آمپول زدن . من از غصه نیومدم تو اتاق برای یکی از آمپولات ، وقتی صدای گریت اومد از تو اتاق جیگرم کباب شد برات عزیز دلم . با اینکه من کلی از آمپول می ترسم ولی حاضرم 50 تا آمپول می زدم ولی تو نمی زدی عزیزم .

حالا مصیبت اصلی با تو شروع شده ... داروهاتو به هیچ عنوان نمی خوری و خیلی اذیت می کنی و از ترس دارو حتی غذا هم به زور می خوری و فقط مم مم می خوری... خیلی ناراحتم از دارو نخوردنت ، تا دارو نخوری که خوب نمی شی  آخه . مسئله ی دیگه اینه که منم از شما گرفتم این ویروسو و الان بدن درد و گلو درد دارم و می خوام با بابا میثم برم دکتر.حالم خوب نیست مثل حال تو فدات شم . خداکنه بابامیثم مریض نشه فقط .

امروز حضرت معصومه یه عیدی بزرگ به ما داد قربونش برم . به احتمال 99درصد پابوسی برادرش اقا امام رضا به زودی زود . خدایا یعنی میشه ؟

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریمالیاسی
16 شهریور 92 18:23
اامیدورام که زودتر خوبه خوب بشی عزیزم.. راستی نایب الزیاره ما هم باشین


چشم عزیزم اگر قسمت بشه بریم حتما نایب الزیاره خواهیم بود
خاله مهري
17 شهریور 92 15:04
فهيمه جون به زودي خوب ميشه ايشالا.


مرسی خاله مهری جونم . خیلی خوشحالمون می کنی که به ما سر می زنی
مامان رادمهر
21 شهریور 92 0:25
ایشالله دخمل کوچولو زودی خوب شه
از طرف مام نایب الزیاره باش


چشم عزیزم . اگه قابل باشیم
سمیرا
23 شهریور 92 0:04
چرا مریض شده این دخمل ما ؟؟ ایشالا که زود زود زود خوب و سر حال بشی فاطمه جونم انشالله که به سلامتی برین و برگردین دعا یادتون نره


مرسی عزیزم . حتما